Vyhledávání


Olbramovické ohlasy na Lyru

15.11.2010 22:50

            Nejvíc se mi líbily písničky z pohádek. A potom ještě byla bezvadná ta písnička nakonec, jak tam všichni přišli a rozloučili se s náma.

Veronika Potůčková:

            Líbila se mi kapela, výzdoba a blikající světla. Také bych jednou chtěla stát na pódiu.

Pavla Zelinková:

 

            O každém vystupujícím byl moc hezký medailon, který se promítal na plátno a my jsme se mohli dovědět, jak který soutěžící bydlí, jaké má zvířátka a co ho baví.

Vítek Mišun:

 

            Bezva atmosféra, spousta diváků, hodně potlesku, výborní zpěváci. Kdybych zavřel oči, tak bych si myslel, že jsem na koncertě někde v Praze, kde vystupují pěvecké hvězdy se zlatem v hrdle.

František Ševčík:

Žáci 4. ročníku ZŠ a MŠ Olbramovice

 

Již pár let se podílím na přípravě žáků na soutěž Vémyslická Lyra. Letos poprvé jsem měla příležitost vidět tuto soutěž na vlastní oči a zažít atmosféru celého dne.

            Z naší školy se soutěže zúčastnilo 5 žáků, kteří se na ni moc těšili. Zpěváčci byli pochopitelně nervózní, já jako doprovod jsem si mohla soutěž v klidu užít. Ve Vémyslicích se mi moc líbilo. Soutěž měla spád, všechno šlo podle harmonogramu, je vidět, že za ty roky mají organizátoři všechno promyšlené a odzkoušené.

            Samozřejmě, že jsem držela palce našim, ale musím uznat, že vystoupení všech soutěžících bylo moc hezké. Líbily se mi písničky, líbila se mi práce organizátorů a musím pochválit i porotu. Občas mé kolegyně prohodí, že na umělecké soutěže nemá cenu jezdit, protože porota stejně nadržuje místním. To já můžu zodpovědně prohlásit, že porota ve Vémyslicích byla objektivní a oceňovala skutečně ty nejlepší.

            Závěrem chci organizátorům moc poděkovat, že tuto soutěž organizují pro všechny, že těm opravdu nadaným umožňují zažít pocit úspěchu při veřejných vystoupeních a získat zkušenosti při nahrávkách ve studiu. Přeji všem hodně mladých talentů, bohaté sponzory a radost z této užitečné práce.

Marie Martináková, ZŠ a MŠ Olbramovice